1995-ben született Budapesten. Középiskolai tanulmányait a Városmajori Gimnáziumban végezte, zenei tanulmányait pedig a Solti György Zeneiskolában, majd 2009-től a Weiner Leó Konzervatóriumban. A zongora mellett magánéneket tanult Schultz Katalin növendékeként. A középiskola után a Bartók Béla Zeneművészeti és Hangszerészképző Gyakorló Gimnáziumban kétéves szakképzésre járt szolfézs-zeneelmélet szakirányon.
Muzikológus mesterdiplomáját a budapesti Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen szerezte meg 2021-ben, mesterei Somfai László, Tallián Tibor, Vikárius László voltak. Mesterdolgozatát pedagógiai-zeneelméleti témából írta. 2022-ben kitüntetéses minősítésű zenetörténet-tanári mesterdiplomát szerzett.
2021 óta a Zenetudományi Intézet Régizenei osztályán, a Digitális Fragmentológia Kutatócsoport tagjaként magyar középkori kódextöredékek kutatásával foglalkozik.
Művész-pedagógus szülők gyermekeként a tanításra családi örökségként tekint. Az Angelica Leánykar tagjaként és a kórus legfiatalabb generációjának betanítójaként eltöltött több mint tíz év során megismerte a 20. századi és kortárs magyar kórusirodalmat. Rendszeresen foglalkozott a Leánykarnak otthont adó Városmajori Gimnázium ének-zene tagozatos tanulóival – egyénileg és csoportosan egyaránt.
Tanárnak lenni nem csupán hivatás, hanem elhívás, vallja, és hozzáteszi: „Ha pedig ajándékba kaptuk e talentumot, csak rajtunk múlik, hogyan sáfárkodunk vele. A tudás átadása önmagában nem elegendő, tanítani annyi, mint fellobbantani a lángot.”